Ja! receptie! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu Ja! receptie! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu

Ja! receptie!

Door: Joey

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2008 | Oostenrijk, Wenen

Hoi allemaal eindelijk weer een berichtje uit het inmiddels niet meer zo zonnige Wenen. De temperatuur schommelt hier tussen de 20 en de 5 graden, dus elke dag is weer een verrassing. Het enige wat geen verrassing is dat ik elke dag verkouden ben.
Maar Ik ben nu innmiddels drie weken bij de receptie en ik moet zeggen ook dit bevalt me prima! De eerste dag kreeg ik enorm veel info op me af en ik wist het af en toe niet waar ik het moest zoeken. Ik merkte al snel dat er heel veel dingen tegelijk gebeuren en dat je bij de receptie geacht word alles mee te krijgen. De tweede dag merkte ik dat er toch nog redelijk wat dingen waren blijven hangen. Deze dag heb ik samen gewerkt met Sacha, die mij alles geweldig uitlegde en me meteen in het diepe gooide en iemand liet inchecken. Dit ging niet helemaal vlekkeloos. De eerste dagen heb ik dus heb ik heel veel meegekeken

  • 26 Oktober 2008 - 21:35

    Antje:

    Hoi lieve Joey.Ja 20 graen of 5 graden is een verschil en kun je daar verkouen van worden,ik dacht het niet,volgens mij komt het door mensen die in je omgeving verkouen zijn en je dan aansteken,maar Joey ben geen dokter.Wel
    een iemand die jouw boodschap vanuit Wenen weer heb gelezen.Je je hebt t naar je zin zo achter en voor de receptie..Aldoende leert men..Leuk dit verhaal weer te lezen,en kijk alweer uit naar het volgende verhaal wat jij zoal meemaakt in het mooie WENEN. groeten kus van Antje uit Zutphen en dr vriendje Ed Mayer..kuzzz xxx

  • 27 Oktober 2008 - 07:09

    Jpkasteleijn@hotmail:

    hallo kerel bedankt voor je berichtje.
    ik hoop dat je verkoudheid snel over is zodat je ook kan genieten van je vrije tijd in wenen.
    verder wens ik je veel succes met je opleiding.

    groetjes van ome jacques uit zutphen.

  • 27 Oktober 2008 - 15:13

    Dennis:

    Ach kerel stel je niet aan. Het is beter dan die continuë brakheid en hoofdpijn die je hebt als je in maastricht leeft dus wat zeur je nou met je verkoudheidje ;) Maar het bevalt dus wel een beetje gasten inchecken en luisteren naar al die klachten van verwende duitsers en dikke amerikanen. Mooi man ben echt benieuwd hoe het daar is. Maar nog maar een paar weekjes en ook ik kan is een kijkje achter de schermen van JOEYGOESWENEN gaan kijken. Weekend was trouwens gaaf heb me goed vermaakt. Jammer dat je er niet was want denk dat je goed in een scheur had gelegen. Heb nog 15 min in de vriezer gezeten 2 keer gigantisch op m'n kop gevallen en afgelopen donderdag heb ik voor het eerst in mijn leven mijn rechter middelvinger willen opsteken wat twee opstaande vingers als gevolg had. Zag er niet uit maar waar blijven je foto's kerel? Had je 2x terug al beloofd. Maar goed moet zo naar Xavira lustrum borrel dus brei er weer een einde aan. Spreek je snel.

    Greetz x Dennis

  • 30 Oktober 2008 - 20:59

    Joey:

    Joey al vast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hoe bevalt jou de mooie stad wenen ,de foto`s uit je album komen ons toch wel bekend voor daar wij een aantal jeren geleden er ook een paar dagen zijn geweest wij vonden het een prchtige stad,hoe bevalt jou zo`n groot hotel,als het cafe van jouw ouders wat ook mooi is alleen wat kleiner.verder wij wensen je nog een mooie tijd in wenen,er maak er morgen een mooie dag van ,Joey ook gefeliciteerd van tante Hennie en ome Henk verder tot ziens in Nederland

  • 31 Oktober 2008 - 12:28

    Lisanne En Familie.:

    Lieve joey,

    Heeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. misschien heb je het nog niet gehoord maar ik heb vandaag extra hard gezongen, in de hoop dat het overkwam. Wat fijn om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt.
    Met manouk gaat het biljarten erg goed.. ze speelt continue boven haar gemiddelde. wel dooie boel in de kroeg maarja.. 't is ff niet anders!
    Heel veel groetjes

    lisanne

  • 31 Oktober 2008 - 14:23

    Harrie En Elly:

    Lieve Joey,

    Hey, van harte gefeliciteerd met je 20ste verjaardag, we zullen vanavond een borrel op je drinken. Maak er een hele fijne dag van.
    Liefs en dikke knuffel van ons.

  • 31 Oktober 2008 - 14:28

    Mariska:

    Hee Lief!
    Nogmaals Gefeliciteerd!! Volgens mij heb ik nu alle mogelijke manieren wel gehad..behalve persoonlijk dan!
    Veel plezier met je Halloween feest!
    Liefs
    owja..Ik heb net een proefritje gemaakt hele gave auto!!

  • 31 Oktober 2008 - 17:21

    Désirée:

    Hallo Joey. Vanuit Zutphen willen wij je van harte feliciteren met je verjaardag. We hopen dat je ondanks je verkoudheid toch nog een leuke dag hebt. Bij de receptie zitten is erg leuk, en idd., komt er dan heel veel informatie of je af. Maar zo'n kerel als jij moet daar toch geen problemen mee hebben! Wel??? Gaat allemaal wel goed komen met je als ik t allemaal zo lees., Nogmaals, van harte en heel veel groeten van Désirée en Fred.

  • 31 Oktober 2008 - 17:24

    Thijs En Marielle:

    Hey Joey!
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
    Hele fijne dag vandaag, hopelijk heb je nog wel tijd er een feestje van te maken! Werkse en veel plezier!'
    Liefs Thijs en Marielle

  • 31 Oktober 2008 - 19:23

    Ans En Jan:

    Hoi Joey hartelijk gefeliciteerd met je 20e verjaardag. We wensen je een hele fijne dag, maak er een mooi feestje van. dikke kus van Jan en Ans

  • 31 Oktober 2008 - 21:22

    Pienie En Vincent:

    (de overburen van je ouders). We hoorden dat je vandaag jarig bent: van harte gefeliciteerd!
    Groeten en veel plezier daar.
    Vincent en Pienie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

Het einde in zicht!

25 December 2008

Taartenverkoper Joey

23 November 2008

Een tijd van bezoekjes!

04 November 2008

Receptie 2

26 Oktober 2008

Ja! receptie!

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 16714

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: