Receptie 2 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu Receptie 2 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu

Receptie 2

Door: Joey

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2008 | Oostenrijk, Wenen

Hoi allemaal...Ik had de vorige eigenlijk veel meer geschreven, maar het internet viel uit.
De receptie bevalt mij prima en ik vind het echt jammer dat het over een weekje alweer voorbij is. Ik heb echt zoveel geleerd! Het is echt heel anders als housekkeping. Eindelijk eens met mannen onder elkaar over dames en voetbal praten. Zoals gezegd heb ik nu vooral veel avond diensten, deze zijn toch wat rustiger zijn dan s ochtends en is er tijd om wat aan mijn collega te vragen wanneer ik iets niet weet. Na heel veel vragen en veel zweten begin ik het nu wel redelijk te snappen. Het lukt me al om de meeste in te checken (ook de wat moeilijkere) en een check-out gaat in de meeste gevallen ook zonder vragen goed. Maar wat ik eerst dacht, van dit doe ik wel even, moet ik toch wel een beetje terug komen.
Vorige week dinsdag zijn we met alle medewerkers van de receptie wat gaan drinken en dit was super gezellig! We hebben in een leuk kroegje gezeten en daarna ben ik nog met 2 concierges en een receptionist doorgegaan naar een andere kroeg, waar we ons tot in de late uurtjes vermaakt hebben. Gelukkig had ik de dag later dienst!

  • 04 November 2008 - 20:51

    Antje:

    Hoi lieve Joey
    Even een berichtje uit Zutphen.Nu dus receptie draaien,inchecken uitchecken lijkt me altij makkelijk te zijn,maar oke weer wat geleerd en dat lees ik graag.Ben de 1e die reageerd geloof ik op dit berichtje.Tja internet he,heb je een verhaal in je hoofd en kan je niet verder..balen dus..De biertjes smaken daar dus ook wel in Wenen,hahahahaha...gelukkig dat je late diensten drsait anders zit er denk ik toch wel smorgens een kabouter of een smurf met een hamertje in je hoofd.
    Nu leuk weer te lezen,groeten en een kus van mij Antje..xxx

  • 18 November 2008 - 18:19

    Karin:

    Heej Joey!

    Hoe is het? Zijn je ouders er nog of zijn ze al weer naar huis? Je hebt toch wel goed voor ze gezorgd? Hopelijk hebben jullie ervan genoten! Groetjes en tot 7 december ;)

  • 18 November 2008 - 18:19

    Karin:

    Heej Joey!

    Hoe is het? Zijn je ouders er nog of zijn ze al weer naar huis? Je hebt toch wel goed voor ze gezorgd? Hopelijk hebben jullie ervan genoten! Groetjes en tot 7 december ;)

  • 20 November 2008 - 11:10

    Mama:

    Hallo schat,
    We zitten nu weer in Zutphen en alles is weer als vanouds.
    We hebben grandioze dagen bij je gehad. Dat is iets waar we op terug kunnen kijken. Begint het taartenwinkeltje al een beetje te bevallen? Ik hoop voor jou dat je weer gauw een mobieltje hebt.
    Heel veel kusjes papa en mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

Het einde in zicht!

25 December 2008

Taartenverkoper Joey

23 November 2008

Een tijd van bezoekjes!

04 November 2008

Receptie 2

26 Oktober 2008

Ja! receptie!

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 16719

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: