Het einde in zicht! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu Het einde in zicht! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu

Het einde in zicht!

Door: Joey

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2009 | Oostenrijk, Wenen

Het is alweer bijna voorbij! Nu nog maar 3 dagen en dan op naar het warme Nederland.
Met oud en nieuw ben ik voor een paar dagen naar Nederland geweest, om Mariska te verrassen! Maar wat doet deze jonge man? Zich verslapen, waardoor ik dus mijn vlucht gemist had. Gelukkig was er nog een plekje vrij in een ander vliegtuig, dus het feestje kon toch nog door gaan. Om half 9 stond ik dan voor de ramen bij de familie Timmer om Maris te verrassen. 10 minuten heb ik er voor de ruiten staan (genoeg tijd om de hele omlijsting van de ruit eraf te halen), voordat iemand door had dat ik er stond. Na 12 uur zijn we naar Concordia geweest, om tot in de vroege uurtjes het nieuwe jaar te vieren. Daarna hebben we lekker thuis gezeten en zijn we donderdags gaan schaatsen bij Roel. Wat een spierpijn, maar ik ging wel zeker zo snel als Erben W!!
Zondags zijn Maris en ik gezellig naar Utrecht geweest en die avond moest ik jammer genoeg naar huis.
Wel leuk was dat ik niet meer in de taartenwinkel hoefde te werken, maar aan de receptie. Het bevalt me weer prima achter de receptie. Alleen is het jammer dat de bezetting vrij laag is (30%) zodat we allemaal andere klusjes mogen doen. Naast werken gebeurt er hier in Wenen niet zo heel erg veel. Lekker alle dagen vroege dienst en geen vrije dagen. Maar daarvoor ben ik wel donderdag klaar. Donderdag ga ik met een paar collega´s voor de laatste maal Wenen onveilig maken (ik heb de verzekering al ingelicht;))!!! Daarna ga ik zaterdag meteen door naar Maastricht voor de Broertje en zusjes dag met Harmen en Marielle!

Ik heb heel veel zin om weer naar huis te gaan, maar vind het toch echt jammer dat ik hier weg moet. Het bevalt me hier echt supergoed en ik denk dat ik iedereen wel een beetje ga missen!

Tot maandag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

Het einde in zicht!

25 December 2008

Taartenverkoper Joey

23 November 2008

Een tijd van bezoekjes!

04 November 2008

Receptie 2

26 Oktober 2008

Ja! receptie!

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 2875
Totaal aantal bezoekers 16717

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: