5 dagen werken en weer 4 dagen vrij - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu 5 dagen werken en weer 4 dagen vrij - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van joeygoeswenen - WaarBenJij.nu

5 dagen werken en weer 4 dagen vrij

Door: Joey

Blijf op de hoogte en volg

07 September 2008 | Oostenrijk, Wenen

Wat een week was het weer. Dinsdag was onze laatste dag in het hostel, dus moest Ward woensdag alles overhuizen, aangezien ik om half 8 moest beginnen, Ik had een introductie van het hotel voor nieuwe werknemers. Ergens halverwege de dag kreeg ik van Ward een sms dat hij het allemaal niet ging redden en dat ik ook nog ff naar het hostel heen en weer moest. Zo gezegd zo gedaan, Joey ging na de introductie, op pad met twee enorme koffers en een tas. Na een uur reizen (nog compleet gehuld in pak) en vele zweetdruppels, want die koffers wegen in totaal zo'n 60 kilo, kwam ik aan in het jugendwohnhaus. Een supergrote flat met wel 200 kamers. Ons appartement is een leuk dingetje, 2 slaapkamers, een wc en een douche met wasbak. Het enige wat mankeerde, was dat er geen internet is. s'avonds heb een beetje het flatgebouw bekeken en vroeg het bed in gegaan, aangezien ik 'smorgens om 6 uur moet beginnen (4uur opstaan). Met veel pijn en moeite heb ik me uit bed gesleept en me richting werk begeven. Hier was het hetzelfde liedje als de rest van de week. Ik mocht stofzuigen en afstoffen, zij deden de rest. Ik was mooi om half 3 klaar en kon ik naar huis, om samen met Ward, want die had vrij, boodschappen te doen. We hebben van alles moeten kopen, want er was niets aanwezig. Pannen, borden, dekbedden, etc. Eenmaal thuis aangekomen, ging de telefoon, het was een vriendin van een van de hotello's van maandag en zij woonde bij ons in huis. Ward en ik nodigden haar uit voor drankje die avond en al snel was ons net gekochte kratje weer leeg...aangezien ik nog steeds geen internet heb en mijn tegoed op deze pc bijna op is schrijf ik morgen weer verder..morgen heeft deze man weer internet!!!

  • 09 September 2008 - 08:10

    Mama:

    Ik ben blij, dat je weer internet hebt, want dan krijgen we weer een berichtje van jou.
    Volgens mij hebben jullie daar wel een luizeleventje. 5 dagen werken en dan weer 4 dagen vrij.Morgen moet je dus de kamers controleren, dat is dus ook niet zo zwaar. Doe je wel rustig aan met de drankjes? Het is wel de bedoeling, dat je daar wat leert en niet in het proeven.kusjes mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

Het einde in zicht!

25 December 2008

Taartenverkoper Joey

23 November 2008

Een tijd van bezoekjes!

04 November 2008

Receptie 2

26 Oktober 2008

Ja! receptie!

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 16727

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 31 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: